Bouwen, timmeren en ontdekken! 🔨
Binnen WO werkten we rond het thema bouwen. Daarbij doken we ook in de wereld van het gereedschap! In de lessen DGM nam juf Liza de leerlingen mee op ontdekking: welk gereedschap gebruik je waarvoor en hoe ga je er veilig mee aan de slag?
De leerlingen leerden verschillende gereedschappen kennen en ontdekten dat bouwen meer is dan zomaar ergens op kloppen met een hamer (hoe verleidelijk dat soms ook leek 😉). Er werd gekeken, getest, geoefend en vooral enthousiast meegewerkt.
Van echte bouwers in wording gesproken! Wie weet zitten er in onze klas enkele toekomstige vakmensen verstopt… 🧰













Reacties
Een reactie posten